2014. február 18., kedd

teljesítménytúra gyerekeknek

A BÚÉK20 a táv rövidsége ellenére (vagy talán pont azért) felcsigázta az érdeklődésem. Alapvetően futó vagyok, így a túra után pár nappal le is futottam a távot, most hétvégén a Hármashatár-hegyet kerültem meg, kezdem érteni a tájfutás rajongóit:
Esztert is nagyon izgatta ez a fajta túrázás, mármint szinte megállás nélkül, jó tempóban, viszonylag nagy távokat megtenni. Először még nem gondoltam volna, élvezne-e ekkora távokat, így a BÚÉK20 utáni hétvégén elmentünk és megtettük a felét, bő 10 km-t szűk egy órán belül:
Annyira könnyen vette, hogy most hétvégén nekiindultunk és megtettük a "nagyobbik felét", bő 16 km, kb. 3 óra alatt (utána bementünk 3 kisboltba és nem állítottam le a rögzítést).
Ez is nagyon könnyen ment neki, pedig csak a Kaán Károly kilátóban álltunk meg (felmentünk körbenézni) és az Apáthy-sziklánál.
Most keleshetek valami igazán dulvát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése