2014. március 19., szerda

2048

Játékfüggőség. Mobilosoktól hallottam, hogy "hektikus a piac", nem tudni melyik játék tarol, most pl. a Flappy Bird megy a fiataloknál, tök egyszerű, egyujjas, természetesen nem gondolkodós játék. Simán 18-as karikát adnék neki, a haszontalan időtöltések közt agyonveri a mérges madarakat, de talán még a Facebook üzenőfal görgetését is.
Erre most belefutottam a 2048-ba. Megnyitni csak saját felelősségre, ez is addiktív és nem, ez sem oktat semmire; a 2 alacsony fokú hatványait nagyjából mindenki ismeri. 1024-ig viszonylag hamar eljutottam, jó lenne teljesíteni, akkor már nem érdekelne :)

2 megjegyzés:

  1. jaj, ez egy jó játék :) nekem még nincsen meg /nem értem el a 2048-t.
    A zuhatag típusú játékokat szeretem nagyon pl. Candy Crush, sajna ez is addiktív :)

    VálaszTörlés