2015. július 4., szombat

BME Gyerekegyetem 2015

Tegnap lett vége az idén debütált és máris nagy sikert aratott BME gyerekegyetemnek. 300 gyerek vett részt rajta, 20-25 fős tankörökbe szerveződve vettek részt különböző foglalkozásokon, előadásokon. Emma alsósként az Epszilon tankör, míg Eszter a Théta tankör diákja volt. A programok elolvashatók a honlapon, előtte szkeptikus voltam, hogyan lehet a gyerekek figyelmét lekötni és egy héten keresztül fenntartani ilyen programokkal, de sikerült, a híradások nem túloztak! Hazafelé menet általában egy óra hosszat mesélték az élményeket és nagy kedvvel mentek minden reggel. Le a kalappal a szervezők előtt! Egy rövid hangulatvideó:

3 megjegyzés:

  1. Szupi lehetett. Mi már a 2016-ról is lemaradtunk😯

    VálaszTörlés
  2. Arról mi is, nem is tudtam az előjelentkezésről. De azért jó lesz figyelni, jövőre lehet, hogy több turnus indul!

    VálaszTörlés
  3. Mátét én vinni akartam, de még nem tud ennyi ideig kulturáltan megülni a fenekén :S
    Ezek szerint érdemes időben szemfülesnek lenni, ha NagyHaramia is beérik rá.

    VálaszTörlés