2014. december 25., csütörtök

Jézuska és az aliexpress

Ismét öcsém családjával és a dédivel karácsonyoztunk szüleimnél. Sötétedéskor gyertyagyújtás (csak egy konnektorra volt szükség), csilingelés és hajrá!
 Napok óta erre a pillanatra várt:
 Unokatesók:
Az oviban sok dalt tanultak, előre megbeszéltük, hogy lesz éneklés is, Bálint olyan fegyelmezetten adta elő, mintha vizsgázna:
 Ezt utána késő estig építettem:
 A 9 éveseknek a legkönnyebb:
 Itt már otthon, a tűzoltóállomás szerelése közben, ezt csak józanul lehet, pedig nem is lego:
 Szépen az otthoni fa alá pakolva (a tévében a Hold című egész estés animációs film megy):
Elkészült a mű. 1-2 év múlva könnyebben játszik majd vele, elég finom mozdulatokra van szükség pl. a tűzoltók oxigénpalackjának és maszkjának rögzítéséhez. Most is élvezi, csak percenként hív valamit visszapattintani. Ezért kell olyan ajándék, ami apának is bejön :)
Emmánál tart az Egyiptom láz, 3 ilyen témájú könyvet is kapott meg egy társast, amiben volt egy kis ásatásos feladat is ráhangolódásképp:
Bálintnak a konyhás korszaka könnyebb volt (már 1 évesen konyházott, de még 2 éves korában is a kedvence volt, csak a bölcsiben hagyott alább a lelkesedése), ez a tűzoltós-kukásautós-munkagépes sokkal nehezebb. Illetve lehetne könnyű is, de válogatós a fiú, ahogy nő a járműpark a szobájában, annál különlegesebb darabokra vágyik. Nem játékokat néz ki (hol is nézné?), hanem építkezéseken látott gépekre vágyik. Az eddigi legnehezebb falat a kőtörő autó volt. Nyár óta néztük mindenféle játékboltban, webshopon, végül az aliexpress segített, Réka felfedezte ezt a csodát! December 4-én csaptam le rá, végül majdnem az utolsó pillanatban, 22-én érkezett meg. Egy pirosas nejlonzacskóba volt csomagolva, szedett-vedett szivacsos burkolattal, jelzés nélküli kartondobozban, nem volt épp bizalomgerjesztő látvány. Hanem a gép, az nagyon profi! Ami lehet, fémből van, súlyos darab, a lánctalpai is mozognak, a mini teleszkópok széles tartományban engedik állítani a törőfejet.
 Másnap Bálint otthon már a kész állomást mutatja a dédinek:
Kérdeztem Bálinttól:
-Miért kaptál ennyi ajándékot? (Arra akartam kilyukadni, hogy mert ő milyen jó fiú volt)
-Hát mert kell nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése