2012. március 5., hétfő

futószezon 2012

A múlt héten hirtelen ránk tavaszodott, március 1-én, csütörtökön reggel már azért nem mentem úszni, mert már a délutáni napsütést vártam. Otthon elő is vettem a futócipőm, amit addig idén talán 2-3-szor használtam és hajrá. Van egy ~7.2 km-es köröm a kapuból indulva, ami viszonylag elviselhető emelkedőket tartalmaz, úgy is szoktam rá, hogy Emma is követhessen a rózsaszín kis bringájával. Csütörtök óta minden nap lefutottam (érzem is a térdem), szombaton Emma is velem tartott (Eszter inkább a szomszédban kosarazott), neki is nagy élmény volt (talán tavaly októberben bringázott utoljára).


Tegnap végül mindkét lány jött velem, a környéken sétálós csúcsforgalom volt, a szép napsütés és a 10 fok előcsalta a vasárnapi sétálókat. Van még 5 alkalom az úszóbérletemen, remélem, újat már csak ősszel veszek és 2 héten belül beindulhat a bringaszezon (mármint munkába) is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése