2012. december 28., péntek

futás a Mecsekben

Tegnap gyönyörű idő volt, 10 fok, napsütés. Négyen mentünk futni a Mecsekbe, a Mandulástól futottunk el a Remeterétre és vissza (9 km). Útközben láttam a János-kilátót a Tubesen, elhatároztam, hogy másnap elmegyünk oda a lányokkal. A programunk sűrűbb lett, mint terveztük, végül délután 3 körül csak én mentem vissza futni. Ugyanott, a Mandulásnál lévő parkolóban hagytam a kocsit és ugyanazon az ösvényen indultam el, de pár száz méter után áttértem az út túloldalára és célba vettem a 611 méter magas Tubest. A ködös, sötét idő ellenére sem volt nehéz követni az utat (piros háromszög), frissek a felfestések:
A Lapisig könnyű a terep, onnan meredek cikk-cakkban fut az ösvény a Tubesig, ahol a kilátót a csúcs város felőli oldalára építették, így nem zavarják a katonai objektumok minden irányban a kilátást.
A kilátóba is felszaladtam, de csak az utolsó harmadáig, a szél majdnem átlökött a korláton, jobb a békesség... Még mindig csak fél 4 felé járt, egész jól lehetett látni, így a sárgán elindultam a Misinára (TV-torony). Mivel a Misina csak 535 méter, ide kellemes lejtőn lehet átfutni, enyhe emelkedővel a végén. A csúcson olyan köd volt, hogy a torony teteje sem látszott.
A Misináról a cikk-cakk vonalban az állatkert felé haladó ösvény is elég meredek, ráadásul azt se tudtam, jó felé futok-e, csak követtem a sárga háromszöget (az biztos indul valahonnan :), de a végén a majomricsaj jelezte, jó helyen járok. Bő 7 km-es kör volt, jó időben érdemes a gyerekekkel is megtenni.
A decemberi futóprogramom egész jól alakul a 8 napos futásszünet ellenére is, eddig 82 km-nél tartok és még legalább kétszer szeretnék futni az idén.
Az evezés és a foci azért hiányzik a szünetben, találtam is egy egész jó kihívást, szeretnék lenyomni 100 fekvőtámaszt egyben, már el is kezdtem az edzést: http://100fekvotamasz.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése