2012. február 25., szombat

Autós játék

Korábban már írtam a sütis játékról. Tegnap játékboltba keveredtem, Emmának vettünk ajándékot alkalom nélkül. Az van ráírva, hogy 3+, azaz már akár 3 évesek is játszhatják. Azaz ez több értelemben is alkalmatlan játék, de ez egy másik történet :) Kiszúrtam a polcon, hogy a sütis játék mellett hasonló csomagolásban ott van egy "autós" logikai játék, nosza Eszter is kapott ajándékot, este neki is álltunk. Van egy pálya, különböző méretű és színű autókkal és vannak kártyák, melyeken különböző konfigurációk vannak az autók elhelyezésére, kezdőtől a haladóig.
A cél az, hogy az autók előre-hátra mozgatásával juttassuk ki a piros autónkat a területről. A kezdőkkel kezdtük, elég hamar ráéreztünk mind a ketten, pár pálya után nagy mellénnyel az intermediate szintet átugorva elővettem egy advanced kártyát (van expert is!), hosszúnak tűnő rövid gondolkodás után megnéztem a hátán a megfejtést és egyelőre feladtam, majd ha picit több türelmem lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése