2011. december 23., péntek

icuccaim

Nem vagyok Apple hívő (a zöldalmát szeretem). 2008-ban Portland-ben vettem Rékának egy iPod classic-ot, nekem akkor egy Sony MP3 lejátszóm volt. Nem ájultunk el tőle, egyszerűen tökéletesen működött és működik azóta is. Aztán 2010-ben San Diego-ban (USA-ban sokkal olcsóbb) vettem egy Nano-t, ez már FM rádiós, van benne gyorsulásmérő meg egy rakat új funkció, persze a rádión kívül semmit nem használtunk, szintén remek. Idén tavasszal vettem egy iPad-et, na ez már más cuccokkal összehasonlítva is tetszik, bejött az Apple filozófiája, a zárt, az igényeket mégis kielégítő rendszer. Nappal Réka ezen netezik, este ezen nézek valami sorozatot. Tegnap csöngetett a TNT futára az iPhone-ommal. Még nincs sok tapasztalat vele, egy picit máris megszívatott, ugyanis micro SIM kártya kell bele, szerencsére a flottakezelő közbenjárásával seperc alatt cserélték, ráadásul 5 percnyire az uszodától :) Akármennyire is zárt, a google kontaktokkal alapból tud szinkronizálni, a google calendarral való szinkronizáláshoz meg egy 5 Eurós app-ot kellett letöltenem. Az érintőképernyő használhatósága, netezés stb. össze sem hasonlítható a Nokiámmal (5800). Na, majd meglátjuk... Egy MacBook lenne az igazán nagy lépés (egy MacBook Air meg maga a giant leap :)), muszáj lenne valamilyen virtuális gépet használnom egy-két szoftverhez, de ami késik, nem múlik :) iPod, iPad, iPhone, iAmstupid :)
A képen a cupertinoi muzsikusok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése