2013. május 21., kedd

Csillebérci kalandpark

2011-ben már voltunk itt, akkor én is másztam, ritkán van olyan izomlázam, mint akkor volt utána. Idén Eszternek nem rendeztünk szülinapi partit (a családdal azért körbeünnepeltük többször is), helyette a legjobb barátnőjével és Emmával pünkösdhétfőn elvittem őket a kalandparkba. A legutóbbi látogatás óta sokat nőtt, most már rózsaszín szalagot kaphatott, sokkal nehezebb pályákon is mászhatott, jövőre szerintem már eléri a legmagasabb kategóriát. (videó jobb minőségben ITT)
 
 
 
 
 
 
Emma most volt először, sárga szalagot kapott, de ezzel is talált magának izgalmas pályákat. Neki különösen izgalmas volt ez a nap, most először ment be a városba bringával (végül bő 22 km volt a túra, mert a Fogassal mentünk fel a hegyre).
  
 
 

A jégeső is elkapott, Eszterék épp az egyik pályán voltak, nem tudtak lejönni, szerencsére hamar elült a vihar, de az eső a hazafelé utat is megfűszerezte, mert a Hárshegyen keresztül erdei ösvényeken jöttünk. Emma miatt most nem akartam mászni, bár jól elvolt egyedül amíg hosszú percekre magára hagytam valamelyik pályán és megnéztem a nagyokat, de ismét kedvet kaptam, nagyon klassz program!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése