2010. december 11., szombat

Széchenyi Fürdő

Egy rövid beszélgetést hallottam a rádióban az állatkert szóvivőjével. Többek között elmesélte, hogy a jövőben a Széchenyi Fürdő termálvizét használnák majd részben az állatkert fűtésére, ami jelenleg körülbelül 8-900 háztartás fűtési energiáját használja el egy szezonban, egyelőre kizárólag földgázból. Megnéztem, mit írnak erről és azon lepődtem meg a leginkább, hogy most a fürdőben arra használnak energiát, hogy a 77 fokos vizet lehűtsék 40-42 fokosra. Hát tényleg kapják inkább az oroszlánok...
A fürdőn amúgy azért kaptam fel a fejem, mert elsőre picit meglepődtem, hogy Brüsszelben a mini Európa parkban Magyarországot pont a Széchenyi Fürdő reprezentálja. Aztán belegondolva már nem is tűnt olyan rossz ötletnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése