2013. február 21., csütörtök

parizer

Tegnap amint a reptérről a szállodába menet bámultam ki a taxi ablakán és először láttam meg az Eiffel-tornyot, ismét megállapíthattam, hogy Párizs a kedvenc európai városom.
Hogy az építészet, az ételek vagy a látnivalók (kb. ebben a sorrendben jutnak eszembe először az ide köthető fogalmak) miatt, nem tudom. Lehet, hogy csak azért, mert viszonylag otthonosan mozgok itt vagy mert mindig sikerült kellemesen eltölteni az időt. A mostani utam is érdekes lesz, ilyen sokat (6 éjszaka) egyszerre még sosem töltöttem itt.
Este 8-kor még elmentem futni egy bő 8 km-es körre, a csípős idő ellenére nagy élmény volt, szép helyeket fűztem fel:
 

Csütörtökön, mint utólag kiderült, elég fárasztó program elé néztem, de az előadásom reggel a legjobb körülmények közt fejezhettem be:
Este 7-re értem vissza a szállásra, egy újabb 8 km-es körrel ünnepeltem a sikeres napot, ezúttal az Invalidusok felé indulva a Champs-Élysées érintésével.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése