2013. július 7., vasárnap

Toszkána 8.

10-re sikerült felmálházni a kocsit, valamivel 10 után indultunk és 2 előtt értünk Velencébe.
Pakolás Bálint segítségével:
 
Traktorspotting a hazafelé vezető úton:
A magassági korlátozás miatt csak a kültéri parkolóban állhattunk meg a buszok, lakóautók és pár hozzánk hasonló tetőboxos között. Bevonatoztunk a pályaudvarig és vettem 5 jegyet a vaporettora a Szent Márk térig. Most már kezdem átlátni a járatokat, most a 2-essel mentünk, mint 3 éve is, ez nyugatról kerüli meg Velencét és végállomása a Szent Márk tér. Pár hete az 1-essel mentünk, az a Canal Grande-n megy végig. Legutóbbi két alkalommal reggel 8 körül érkeztünk, most kora délután a város tele volt, a kis utcák néha úgy bedugultak, hogy megtorpant az emberfolyam. Ehhez jött a szokásos 30+ fok és a feladat, hogy Bálint most már ne aludjon el, majd inkább hazafele. Vettünk fagyit és gyümölcsöt és a Rialton keresztül sétáltunk vissza az állomásra. Mindenki nagyon kimerült, de a lányoknak maradandó (remélem) élmény volt.
Vonaton Velencébe:
 Hajón, hajóról:
 
 
 
 Velencében:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5 után indultunk tovább a parkolóból, Bálint fél 8-ig aludt, 8 körül álltunk meg valahol Szlovéniában tankolni és éjfél után értünk haza, sima utunk volt.
 

2 megjegyzés:

  1. Bálintnak milyen jó dolga volt Velencében :) annó Mátét mi is végig ölben cipeltük végig, mert attól féltem megtapossák az emberek. Mondjuk a Szent Márk téren kedvére rohangálhatott a galambok után.
    Nektek a vízibuszon kezelték a jegyet, vagy csak megvettétek és nem is nézet senki?
    Jó képeket tettél fel. pl. Assisiben még nem jártam. Elmentünk "mellette", mikor Rómában voltunk, de nem volt időnk megállni. A képek alapján nagy bánatomra megint kimarad. Dávidot még nem kínzom 4 óra kocsikázással :)

    VálaszTörlés
  2. Bálint itt már nagyon fáradt volt, 1-1 csendesebb utcában vagy téren azért szaladgált, de többnyire mi cipeltük. A jegyet meg se nézték, nem kezelték. Amúgy már Emma sem számított junior-nak, neki is teljes árú jegy kellett, 35 Eurot fizettem. Assisi nekünk nagyon tetszett. Csak előző nap döntöttünk, kérdeztem a recepcióst, hogy érdemes-e elmenni a Trasimeno tóhoz vagy inkább Arezzo. Mondta, hogy a tóhoz semmiképp, de szerinte Arezzo se nagy puki, viszont voltunk-e már Assisi-ben? És akkor a homlokomra csaptam, hogy jé, tényleg, az is csak 1 órányira van...
    Dávidot még most ne kínozd, majd elmentek 2-3 év múlva, én is így vagyok a látnivalókkal, ami macerás, azt "Majd legközelebb!"

    VálaszTörlés