2011. március 30., szerda

Tavasz!

Kinek mi a tavasz? Mindenkinek más: március 21., fűnyírók zaja hétvégén, bogrács szezon kezdete, első pecázás, télikabát kimosása, virágföld vásárlás stb. Nálunk a hosszú hétvégén megvolt az első fűnyírás, összeszereltük a trambulint és felakasztottuk a hintákat. Utána jött a rossz idő, a betegségek, most kedden azonban idén először bringával jöttem be! Előző napi elhatározás volt, reggel meglepődtem, hogy csak 7 fok van. Van téli bringás kesztyűm, pár éve azt gondoltam, hogy télen is bringával fogok járni, hát nem sokszor használtam. Ma reggel persze pont ezt a kesztyűt nem találtam, elővettem tehát a rendes téli kesztyűt, alulra téli bringás futónadrág (ezt viszont tényleg használom), bringás mez (főleg hazafelé fontos, hegynek fel, akkor van izzadás), arra egy téli futó felső, arra egy polár pulóver, a futónadrágra még egy farmer és térdvédő, a sisak alá egy sapka. Viccesen nézhettem ki, de már nem vagyok akkora nagylegény, mint mondjuk akár csak 15 éve, amikor rövid ujjúban lapátoltam a havat. Meglepően sokan bringáznak már most is, 10 éve nyáron voltak ennyien. Kellemes meglepetés volt még a felső rakparton a helyreállított bringaút (nagy részén közös a gyalogúttal, az picit veszélyes, de inkább csak nyáron, a turistaszezonban), tavaly a hosszan tartó építkezések miatt szinte kizárólag a Vérmezőn keresztül tekertem. Leporoltam a BAM regisztrációm is, nekem ez a tavasz. A nyár az lesz, amikor az országútit is előveszem és irány Dobogókő! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése