2011. június 4., szombat

hordozás

A témának óriási irodalma van, nagyon sokan vannak rákattanva, pl. ITT tanácsos körülnézni. A lényeg, hogy velünk legyen a gyerek úgy, hogy mindkettőnknek kényelmes legyen, mert ez jó. Eszternek annak idején vettünk egy kengurut, talán háromszor használtuk, nem tudom mennyire volt ergonomikus, azt tudom, hogy meleg volt, összeizzadtunk. Aztán vagy Eszternél vagy Emmánál kaptunk kölcsön hordozókendőt, de ott még a kipróbálásig se jutottunk, vannak a neten videók és vannak tanfolyamok, ahol ezt meg lehet tanulni, elhiszem, de nekünk akkor is meredek. No, unokatesóm ismét felkeltette érdeklődésünk a hordozás iránt, ő tanácsolta, hogy a hordozo.hu-s lányokat keressük, ők szakszerű tanácsokat adnak, ugyanis sok forgalomban lévő hordozó káros lehet a gyereknek! Csütörtökön hazafelé az Üllői út felé kanyarodtam, megnéztem a kínálatot. A profik ott is kendőket hordtak, kötözték vagy két karikával rögzítették, én rögtön mondtam, hogy nekünk valami csatos kell. Végül egy Magyarinda hordozót vettem. Csatos, patentos, nem sokkal nehezebb felvenni, mint egy biciklis hátizsákot. Remélem beválik, aznap este a szülőin ülve Réka már küldte is az MMS-t az első ülőpróbáról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése