2011. augusztus 23., kedd

éjszakai futás

Na jó, szóval futás sötétben, 9 órára még nem mondjuk, hogy éjszaka. Annyira el voltam foglalva a nyáron a bringázással, hogy hanyagoltam a futást, általában csak heti kétszer futottam a környéken. A napokban ismét rákaptam és igyekszem naponta, másnaponta futócipőt húzni. Igazából az adta a motivációt, hogy a Váci út környékén volt dolgom, gondoltam beugrom a Spuri-ba, megnézem, hogy néz ki az aktuális Structure Triax modell. Ennek erősített a megtámasztása a belső oldalon, a 2009-es Nike félmaraton előtti nyáron vettem a mostanit, ebben nyomtam a 2009-es félmaratont, a 2010-es maratont és a 2011-es HHH 14 km-t. Ráadásul ez akkor már Nike+ modell volt, vettem bele annak idején chip-et, lelkesen hordtam a karkötőt és töltöttem fel a kilométereimet a Nike honlapjára. Az első szériás szalag esőben beázott, garanciában cserélték (sárgára), aztán valamelyik gépemen döcögött a Nike segédprogramja, lassacskán leszoktam a méregetésről. Előtte abbahagytam a pulzusmérő használatát és a futások feljegyzéseit is, azóta annak a híve vagyok, hogy lehetőleg legyen mindig nálam a futócipő és mindenféle gadget-ek nélkül bármikor "tét nélkül, tisztán" nekivágjak. Megrendeltem az új cipőt (48 és feles méretben nincs a polcokon), talán jövő hét végéig meglesz. Ha indulok az idei Nike-on, arra már nem tudom betörni...
Szóval ismét ráéreztem a futás ízére, tegnap elég későn értünk haza, a gyerekeket már nem akartam bringára ültetni, eléggé kiszívta őket a strand, így a fürdetés után egyedül indultam útnak, ezúttal a HHH oldalában. Az erdőben persze derekasan rám sötétedett, nagyon kellett figyelni. Elfutottam a vitorlázó repülőtéren keresztül az Oroszlán szikla mellett az Árpád kilátóig, majd a Kecskehegy irányában vissza. Akkor még nem éreztem, de a durva köves talaj és a forszírozott tempó (37:19 lett a kör) megbosszulta magát, ma reggelre nagyon fájt a bal bokám. De ugyebár futni, ahol lehet! Ma itt kellett maradnom a munkahelyemen este, valamikor éjjel 11 előtt indulunk csak egy mérésre, gondoltam futok egyet a Duna parton, hoztam reggel a futócuccom. Este 8 körül indultam (Gellért térről), elfutottam a Margit hídig és vissza (44 perc). Nagyon érdekes volt a felső rakpart, teljesen más, mint reggel 8 körül, amikor erre szoktam tekerni. Fáradt turisták andalogtak és egy csomó bringás tekert még mindig, voltak kocogók jópáran és megnézhettem végre a Parlament új díszkivilágítását is.
Furcsa volt este 9-kor kimelegedve ismét a munkába menni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése