2011. augusztus 26., péntek

sofőrszolgálat

Kocsival vagy, iszol, de ahelyett, hogy másnap visszamennél a kocsiért, hívsz egy sofőrt és hazavisz. Adott távolságra (egy útra) picit drágább, mint a taxi, de ha valaki eleve taxival jön/megy bulizni, már megéri. Ha pedig BKV oda és taxi vissza, akkor meg időben nyerő. Szóval végre saját magam is kipróbáltam, nem sokat variáltam, a sofőrszolgálat kulcsszóra keresve az első találatot hívtam.
Hívás után ígéretükhöz híven 35 perc alatt ott volt a sofőr, egy középkorú kedves fickó, udvarias volt, úgy kellett rábeszélni, hogy nyugodtan állítgassa magára az ülést, tükröket. Hazafelé beszélgettem erről az üzletről vele. Kicsit panaszkodott, hogy ma már boldog-boldogtalan egy jogsival sofőrszolgálatot indít. Fura volt, hogy kocsival érkezett, kérdem mikor mennek vissza a kocsiért? Mondta, hogy a nap végén szedik össze az autókat. És érte mikor jönnek majd ha hazavisz? Pár percen belül. Ez amúgy télen gond, ha épp nincs a környéken a cégnek "bázis-sofőre", merthogy ez a nevük, akkor a kemény mínuszokban kell toporogni. Hazaértünk, kifizettem, beálltam a garázsba és 5 perc múlva jöttek is érte, már hárman ültek a gyűjtőkörútján lévő autóban.
Ez érdekesebb feladat a többcímes navigációnál, hiszen oda kell jutni egy címre egy autóval és el is kell hozni a célállomásról a sofőrt. Azt hittem eleve két ember jön és az egyik követi az autót (sokan egyébként ezt csinálják), de úgy látszik a tapasztalatuk szerint megéri szétszórni pár autót a városban, aztán egy autóval összegyűjteni a szintén szétszórt sofőröket és a nap végén begyűjteni az autókat.
Aki nem fél attól, hogy idegen vezeti az autóját, mindenképp megfontolandó alternatíva, nem kell megszervezni, hogy jut haza az autó, szabadabban lehet programot szervezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése