2011. május 17., kedd

blogspot zavar

Ez a blogmotor is valahol valamilyen szerveren fut és persze vannak biztonsági mentések, de úgy látszik nem mindig sikerül a helyreállítás. Múlt hét pénteken és szombaton voltak zavarok, egy ideig a csütörtöki posztok is elvesztek, ezt pár nap múlva visszakaptuk, igaz, rossz dátumra, nekem pl. az eredetileg csütörtöki bejegyzés szerdára csúszott vissza. Érdekes, hogy a múlt heti hozzászólásaim (nincs sok) is elvesztek. Ez azért furcsa, mert az ilyen nagy felhős alkalmazások azért rendesen be vannak biztosítva, ha elvész pár ezer felhasználónak a gmail-es levele, már sajtóhír lesz.

Kaptam érdekes kérdéseket is a bloggal kapcsolatban, pl. azt, hogy miért? Ha megnézzük főleg a régebbi bejegyzéseket, látható, ez nem egy naplónak indult, bár érzésem szerint egyre több a személyes poszt. Az ember sok mindent olvas, sok mindenbe botlik a neten vagy akárhol máshol. Az érdekes témákban szeretek elmélyülni (na, nem nagyon, csak picit utánaolvasni), de a memóriám véges, sokszor elfelejtem és már harmadnap nem tudom felidézni egy barátomnak ebéd közben. Így, hogy leírom, bennem is jobban megmarad, és mint kiderült, sokakat szórakoztat.

És hogy kicsoda Karsal? Ha akarom kifordított egyujjas bundakesztyű. Vagy papucs orrán pamutbojt :)

2 megjegyzés:

  1. Én imádom, hogy a Te blogod ilyen!
    Az ennyém tipikusan naplós, mert külföldön vagyunk. A tied más, és ezért jó! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) A te helyzeted is értem, így a legkönnyebb az itthoniaknak mesélni, képeket mutatni. Picit át is érzem, vannak rokonaink, akik szerintem csak a családi képes posztokra kíváncsiak. Bár te vagy a jó példa, hogy a baráti körben is érdekesek lehetnek a családi történések.

    VálaszTörlés