2011. május 11., szerda

facebookozni

Tavaly október óta van facebook hozzáférésem, tudom, lemaradtam. A profilképemen kívül még semmit nem töltöttem fel, az üzenőfalra is csak egyszer írtam, Bálint születéséről linkeltem a posztot, valahogy túl sok embert látok, aki órákat ül előtte... Eddig senkit nem jelöltem be, most teszek egy kísérletet és keresek ismerősöket, hirtelen, egy nap alatt. Mondjuk ma :) Az egyszerűség kedvéért az ismerőseim ismerőseit nézem meg és persze csak azt jelölöm, akivel adott esetben váltok is pár szót. Mivel így érzésem szerint több tíz "új ismerősöm" lesz, kíváncsi vagyok a járulékos hatásaira, pl. mennyire követhető az üzenőfal több mint 100 ismerőssel? Mennyire növekszik meg a honlapom vagy a blog látogatottsága? Utóbbi a szülinapomon és amikor belinkeltem Bálint születésnapját, tripla annyi látogatót vonzott. No, majd beszámolok az eredményről, ha érdemes...
A LinkedIn nekem egyelőre érdekesebb, illetve nagyon más. Nem arra találták ki, hogy előtte üljek, eddig talán tízszer se jelentkeztem be. Ott nagyrészt csak a munkáimból ismert emberekkel vagyok kapcsolatban és nagy részük külföldi. Mivel általában a külföldi partnerek nem a barátaim (a legjobb esetben is évente 2-3-szor van alkalom a munkán kívül egy sör mellett dumálni), nem ismerem annyira őket, sokszor tényleg érdekes, hogy hol is dolgoztak, mivel is foglalkoztak korábban, vagy éppen megnézni, hogy aki egy adott tárgykör szakértője az aktuális projektben, milyen végzettséggel rendelkezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése