2011. május 28., szombat

kerülő

Már megint a bringázásról. Nem tehetek róla, naponta minimum két órát nyeregben töltök, ráadásul általában az ébrenlétemből, azaz értékes időből veszem el. Ha a legrövidebb úton tekerek a munkába és haza, az bő 27 km. Ha viszem és hozom is a gyerekeket, akkor már 33 felett járok. Mostanában kerülőket keresek, ezzel színesítem a munkába járást és növelem a sportértékét. Például a BAH csomópont felé tekerek haza, fel a Jagellón, az Istenhegyin, a Normafánál tovább a János-hegyi kilátóhoz és onnan a Budakeszi út felé ereszkedek le Hűvösvölgybe (a Szépjuhásznén). Vagy legutóbb hazafelé a Szépvölgyin tekertem végig és a Hármashatárhegy oldalában a vitorlázó repülőtérnél bukkantam ki. Ez utóbbi kellemes meglepetés volt, ugyanis nagyon egyenletesen emelkedik, csak a Szépvölgyi alsó szakaszán rossz tekerni a forgalom miatt, de nincsenek olyan meredek szakaszok, mint mondjuk az Istenhegyin a Béla Király úti kereszteződés után. Szerdán csináltam egy nagyobb karikát, eltekertünk a suliba, utána ovi, aztán a reptér felé vettem az irányt, eltekertem az Árpád-kilátóig, ott az ösvényeken leereszkedtem a Szépvölgyire és legurultam a Kolosy térig a rakparti bringaútra. Hazafelé új utat választottam, a BAH csomópontnál nem a Jagellón, hanem a Hegyalján kezdtem el tekerni, a Farkasréti temetőt nyugatról megkerülve a kis utcákon a Fogaskerekű Istenhegyi úti kereszteződésénél lyukadtam ki, onnan már a szokott úton Normafa, Budakeszi út és haza. 45.6 km, mindkét kulacsom kiürült. A Runkeeperen nagyjából bejelöltem az útvonalat, ha nem teszek semmiféle kerülőt, akkor nagyjából a krumpli középvonalában tekerek oda és vissza is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése