2011. április 25., hétfő

Lovas Bálint Antal - 1104251025420059

Hát megszületett. Vagy ahogy Emma korábban emlegette: Bálintka kiszületett. Gyönyörű baba.
Nem vagyok naplóírós típus (ez a blog sem az), de a lányok születésének bizony már nem emlékszem minden részletére, leírom tehát a ma történteket.
A lányok öcséméknél aludtak, így mi reggel nyugodtan készülődhettünk, a korábban megbeszéltek szerint fél 8-kor indultunk a kórházba. A szülészet melletti kapunál parkoltam, de az zárva volt, így körbesétáltunk, pár perccel 8 után érkeztünk a szülészetre. Két szülésznő akkor érkezett a bejárathoz, mondták menjünk fel, ők az ügyeletesek, mindjárt jönnek. Pár perccel később már a CTG-n hallgattuk a szívhangot, aláírtuk a papírokat, bekötötték az infúziót és 9:48-kor tolták be Rékát a műtőbe. Itt más a rendszer, csak a műtő előtt várhattam. A Rókusban a lányok születésénél én is beöltöztem és odaülhettem Réka fejéhez, azaz még maszatosan is láthattam a gyerekeket. Szóval be a műtőbe, egyedül maradtam a kongó folyosón. Nem siettek, azt hiszem az aneszteziológusra kellett várni. Fél 11 előtt babasírást hallottam, vaslogikával kikövetkeztettem, hogy mivel csak mi vagyunk a szülészeten, ez bizony az én fiam hangja (mint utóbb megtudtam, 10:25-kor született)! Először a gyerekorvos jött ki, kérdeztem mi a helyzet, azt mondta minden rendben! Valamivel fél 11 után hozták ki úgy bebugyolálva, hogy szinte nem is látszott ki, követtem a szülésznőt vissza a szülészetre, ahol végre megláttam! Nagyon szép baba, formás, szép a bőre, de hát ki beszél máshogy a gyerekéről... ugyanakkorának nézett ki, ahogy a lányok annak idején, gondoltam 3.6 kg körül lehet ő is, de a gyerekorvos azt mondta, érzésre több. Lemérték, 4200 gramm! Jé, nem is látszik rajta! Újabb mérés, 59 cm, hát ezért... Bepelenkázták, felöltöztették és odaadták, vagy 10 percig tartogathattam, na ez viszont a Rókusban nem volt, ott a szülés után elvitték a babákat. Nem vagyok jó a gyerekek megkülönböztetésében és abban sem, hogy ki kire hasonlít, de valamiért nekem a műtőből kihallatszott sírása és kinézete is Eszter lányomra emlékeztetett. Bálintnak ahogy száradt le a fejéről a trutymó, egyre szőkébb lett a haja, szemöldöke mintha nem is lenne, csak pihék a szélein.
Aztán elvitték, én meg mentem vissza a műtőhöz, megvártam Rékát és lekísértem a kórterembe. Itthon mutattam a képeket, nagyon tetszett a lányoknak, igaz, kellett egy röpke anatómiai előadást is tartanom, mert nem mindent értettek a képeken :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Jó egészséget kívánok az egész családnak!

    VálaszTörlés
  2. Istenem!
    Ez csodás!

    Annyira cuki fejű baba!
    Remélem rendesen huncut baba lesz, a jövőjéhez pedig egészséget kívánunk!

    Az okos nővéreknek meg minden jót!

    Na persze a szülőknek meg kitartást a fiúhoz!
    Csak hallomásból tudom, persze, de a fiúk kicsit mások mit a lányok, anyásak, hisztisek, lusták és rossz alvók!
    Bálint baba persze nem lesz ilyen!!!

    Megjegyzem igazán szép a 2. neve is, ugye kedves nagypapi!

    Dani egyébként ugyanekkora volt, vagyis még 50 grammal több. Azóta is imádják a védőnők, ugyanis hülye grafikonokat illesztenek a korának megfelelő magassági és súly adatokhoz. És az extrapoláció még nem tananyag az eü főiskolán :)

    sok sikert és puszit!!!

    zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsi, köszi a gratut, majd a honlapra rakok még frissebb képeket, Bálint egyre szebb! A kedves nagypapit meg szétfeszíti a büszkeség :)

    VálaszTörlés