2011. április 16., szombat

KESH - Mizu

Van úgy, hogy szinte az arcomba mászik valami. Ilyen volt ez a Mizu-val. Pár napja reggel a munkába tekerve hallottam a rádióban, utána belinkelve egy oldalra, aztán öcsémnél a tévében, tegnap a sörre várva ez bömbölt a pultnál, végül a szám feldolgozásának linkjébe botlottam valahol. Mindezt két-három napon belül úgy, hogy korábban azt se tudtam, ki az a Fluor Tomi és mi az a Kesh. Hát van különbség...
Különösen vicces, hogy pont a Kesh dolgozta fel azt a Mizu-t, aminek _semmi_ mondanivalója, idézet a Milyen már számukból:
"Nekem nem kell zaj, nem kell csend,
sem egy idióta dallam, hogy naponta halljam.
Nem kell! A tartalom, ami érdekel,
ami a dallam lelke, a lényege..."
Tehát akkor mi is történt? FT (rákerestem, hát nem egy szende tini :)) a ferde baseball sapijával valami miatt (arra tudok gondolni, hogy egy kísérlet részei vagyunk, pszichológusok találták ki a dallamot és rímeket) elér majdnem 5 millió (!) letöltést a youtube-on és felfuttat egy számot nulla szöveggel. Ezzel egyébként nincs bajom, ügyes ez a Tamás, azt árul amit megvesznek. Na szóval jön a Kesh, aki nagyon mást nyom, de megmutatják mi jön ki ha nem a számítógép zenél és énekhang énekel. Erre máris ez lesz a leghíresebb számuk. Ez kész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése